Beleid ten aanzien van klachten
Ons dierenziekenhuis heeft als doelstelling hoogkwalitatieve diergeneeskundige zorg te leveren. Als er iets in deze zorg niet goed verloopt, dan hebben we u nodig om ons hierop attent te maken. Dit helpt ons in het verbeteren van de service en kwaliteit.
Heeft u een klacht, opmerking of tip heeft dan vragen wij u dit, liefst bij het bezoek, kenbaar te maken bij de dierenarts of dierenartsassistent. We hopen u dan natuurlijk meteen te kunnen helpen en de problemen op te kunnen lossen. Mocht dit echter niet het geval zijn dan vragen wij u uw klacht zo gedetailleerd mogelijk te sturen naar info-hvb@evidensiadierenziekenhuis.nl onder vermelding van klacht, naam eigenaar en naam patiënt.
We doen ons best de klacht op een zo kort mogelijke termijn naar tevredenheid af te handelen.
Wat zijn de stappen?
1. U ontvangt na indienen van de klacht binnen 3 werkdagen een brief of email waarin ontvangst wordt bevestigd. U ontvangt tevens een kopie van deze klachtenprocedure.
2. We nemen uw klacht in behandeling en gaan deze onderzoeken. Diegene die de klacht in behandeling neemt is de Clinical Director of de behandelend dierenarts of de specialist. Er wordt gesproken met de medewerkers die betrokken waren bij de behandeling van uw huisdier. Mocht de Clinical Director de aanleiding zijn voor uw klacht dan neemt een andere werknemer van het management de klacht over.
3. De CD (Clinical Director) handelt de klacht per email af of nodigt u uit voor een gesprek op de kliniek indien gewenst om over uw klacht te praten en hopelijk ook de klacht op te lossen. Dit gebeurt bij voorkeur binnen 14 dagen nadat u de bevestiging van ontvangst heeft gekregen.
4. Na het eventuele gesprek ontvangt u binnen een week een brief of email waarin een antwoord op uw klacht en een mogelijke oplossing wordt aangedragen.
5. Als u geen gesprek wilt of dit is niet mogelijk dan kunnen we deze stappen ook schriftelijk of per mail afhandelen.
6. Bent u met de aangedragen oplossing niet tevreden dan kunt u dit aangeven en aanvraag doen voor een herziene oplossing. U ontvangt dan binnen 14 dagen na ontvangst een definitief standpunt met uitleg van ons met betrekking tot uw klacht.
7. Bent u met de herziene oplossing niet tevreden dan bevelen wij het volgende aan: A. Neem contact op met het veterinair tuchtcollege.Wij verlenen onze volledige medewerking aan de procedures en richtlijnen van het college. B. Of u onderneemt juridische stappen. Wij hebben dan alle schriftelijke gegevens nodig van u met betrekking tot de klacht en zullen deze dan bij onze verzekeraar neerleggen.
Contactinformatie praktijk
Hart van Brabant
Openingstijden
Vind ons
Spoedgeval
Contactinformatie bij spoedgevallen
Bel a.u.b.:
Vind ons hier:
Bel dit nummer bij spoedgevallen:
Cookies helpen ons jou de beste gebruikservaring te bieden. Lees meer.
Onze website maakt gebruik van cookies om jou van andere gebruikers op de website te onderscheiden. Hiermee kunnen we jou een goede gebruikservaring op de website bieden en deze blijven optimaliseren. Bekijk ons cookiebeleid.
We gebruiken drie verschillende cookietypes op onze website. Je voorkeur kan je hieronder aangeven.
Deze cookies zijn nodig om de website te laten werken. Zij worden altijd geplaatst.